onsdag 29 juni 2011

låter världen komma till mig

I min stillhet livet händer och jag förundras över hur många olika människor från olika kulturer som kommer till mig utan att jag egentligen gör något annat än bara är. Förstår inte riktigt hur det händer och vad som riktigt ska bli av allt detta men känner ändå att jag ska bidra med det jag kan och försöka hjälpa i den mån jag kan. På något sätt blir det också allt mer tydligt för mig att min stora passion Start Making Difference är något som jag ska komma igång med snarast möjligt nu med tanke på alla som kommer till mig på olika sätt för att få hjälp till att förändra sina liv och samtidigt kunna hjälpa andra.

Känner entusiasmen bubbla inom mig och jag behöver nu snabbt starta upp en stiftelse och få igång en i insamling så att jag får medel att komma igång med de projekt som helt plötsligt är här. Inser att jag kommer att behöva flera som hjälper till med detta och ber om att de människor som jag ska arbeta med kommer att tydliggöras för mig och att jag också snabbt och smidigt kommer igång med min insamling och att många känner att de vill donera till min insamlingsstiftelse.

Känner att jag har mycket att påbörja nu och det känns oerhört spännande att få komma igång. Inser också att jag inte har all struktur på plats men att jag behöver påbörja projekt för att på så sätt kunna veta hur jag ska gå vidare med alla detaljer. Jag hoppas att den hjälp jag behöver kommer att komma till mig nu när jag påbörjar mitt stora livsprojekt. Känns lite märkligt att inte egentligen veta riktigt hur saker och ting ska se ut eller bli men ändå känna en sån otroligt stark inre drivkraft att det är detta jag ska göra och samtidigt en vetskap att jag inte behöver oroa mig för hur det kommer att bli då jag vet att allt kommer i tid att falla på plats.

Min starka passion för att förändra i världen, hjälpa dem som har det svårt till att själva kunna få möjlighet till ett eget liv där man själv har kontroll över sitt eget välbefinnande, att kunna återföra kraften och ekonomin till dem som egentligen också "äger" den är också oerhört viktigt för mig då jag vill bidra till att minska på de orättvisor som finns i världen och som också har lett till att jordens skövlas och att människor på olika sätt utnyttjas.

Start Making Difference Earthville AB vill bli mitt bidrag till att förändra det som förändras ska.

With love, compassion and passion we will start make the changes for a better world

Hallå världen - here I come


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar