måndag 6 juni 2011

Sommar

Äntligen är sommaren här i full blomning. Vandrar i naturen och dess skönhet och prakt och fyller min kropp och själ med kärlek, lycka och glädje. I tystnadens stillhet jag är här och nu, allt jag är och allt jag förblir i kärlek stor. Naturens magiska väsen visar mig den väg jag ska vandra, viskar de ord jag ska höra och låter mig känna det som kännas ska. Dess mildhet är bedårande vacker och dess ljuvliga sprödhet får mina sinnen att vidgas. Denna magiska dans av kärlek stor sveper mig med i lycka stor av att få känna och att vara i nådens tidevarv där allt nu kan hända. Sångens spröda toner sprids med en gyllene klang till alla som vill lyssna till denna kärlekens sång. Jag andas kärlek och dess magiska stoff sprids med vinden till allt och alla nu dess lycka får till kärlekens sång vi dansar i kärlekens tempel vi finner vår skatt.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar