lördag 11 juni 2011

Kärlekens sång

Ikväll ska vi börja fira min dotter som snart fyller 20 år med att gå ut och äta. Helt otroligt att min lilla "sprattelina" är en ung kvinna nu. Vad tiden går. Jag pratade med en vän igårkväll som sa ja tänk vad åren går och vad lite som hänt. Inser att det för mig är det omvända, oj så mycket som har hänt och händer i och med mitt liv även om jag ibland ändå kan tycka att jag inget gör och inget händer....allt är sig likt men ändå inte......Kommer också ihåg att jag "lyssnade" på ett samtal bredvid mig på tunnelbanan där ett ung par  runt 16 - 18 år stod och pratade om livet. Killen säger plötsligt: - Jo, jag har tänkt på det här om att bli vuxen och att det låter ju rätt tråkigt att inte kunna fortsätta att ha lika kul som när man är ung. Varför kan man inte bara fortsätta och ha kul och leka och leva ett roligt liv som när man är liten för resten av livet?

Bravo, yes, jag ville egentligen bara ropa ut till honom, jaa du har fattat vad livet går ut på. Fortsätt med din inställning och du kommer att leva ett fantastiskt liv. Gå inte på den uppdiktade myten om "vuxenlivet" utan skapa ditt liv utifrån den personlighet du är och de drömmar och intressen som är du.

Känner själv att jag hittar mer och mer tillbaka till det vibrerande väsen som är jag och det fyller mig med en stor frid och lycka. Anar att ju mera jag förstår och kan höra min egen klang och känna mina vibrationer kommer jag att ännu mera kunna känna in det som händer i min omgivning. Jag tror att denna nya klang, vibration som redan hörs av många kommer i takt med styrkan i volymen att bli helt livsavgörande för vår planet och skänka stor kärlek och glädje till livet igen.

Jag hoppas att jag kommer att kunna göra något med dessa toner och på något vis sprida dess välgörande effekt och kärlek till världen snart. Dessa guldskimrande vibrationer som griper tag i ditt hjärta och får något i dig att minnas det som ska minnas. Ditt uppvaknade fyller hela ditt väsen av den största kärlek som du redan visste fanns men som var insomnad tyst och stilla inom dig. Vibrerande och med alla sinnen öppna för den största skönhet som någonsin funnits fyller hela din kropp, själ och din ande är äntligen med dig igen i denna tid av kärlek stor. Magiskt, förförande, berusande fylls du av livet själv.

I kärlek stor sången hörs och snart ska den sjungas och spridas till alla i kärlek stor - kärlek är


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar