måndag 20 juni 2011

Plugged in and turned on to the Universal Flow

mmmhh....nytt läge som gäller: inkopplad och påslagen i eller till det universiella flödet..........Underbart, härligt magiskt låter jag allt flöda; till mig, i mig, genom mig, från mig, omkring mig allt är levande, vibrerande och fyllt av livet själv och kärlek stor. Universums klang ljuder i mig, samstämd med min egen ton hörs vår starka ton vibrerande och kraftfull. Slutligen hittade jag den sanna vägen och nu jag vet jag är på väg till sanning stor och kraftens tempel visar vägen. Stjärnor lyser upp min väg och solens strålar ger mig kraft och energi att ta de steg som nu ska börjas på min stora resa ut i världen. I vattnets böljor solen gnistrar och havets vågor slår mot stranden. Den vita varma sanden mot min kropp och i vindens bris jag hör dess sång om kärlek stor. Naturens prakt och blommors skönhet, den fridfulla tystnaden i den magiska gläntan där dammen kantas av betande djur. Allt är stilla och andas frid. Den nya tiden börjar nu i detta ögonblick jag föds på nytt. En kärlek stor en kvinnas skönhet den sanna urkraft till att bringa liv har åter vaknat här och nu.

Kom låt oss älska och att älskas i detta tidevarv av kärlek stor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar