lördag 5 mars 2011

Våga förändra....

så är det snart dags att flytta igen......känner att det är dags att bryta upp med det gamla nu och starta om på nytt på alla plan. Även om jag tycker att jag förändrat mycket redan vet jag med mig att det fortfarande finns blockeringar som håller mig tillbaka...inte kan väl jag, varför skulle jag, vad ska andra säga och tycka.....

Trots att jag känner att jag är fri finns det fortfarande en del inom mig som inte låter mig leva fullt ut den jag är. Det gör att jag fortfarande inte är helt fri att göra det jag önskar göra då dessa känslor begränsar mig. Nu är det dags att rensa bort allt gammalt och låta våren göra sitt intåg med alla nya spirande känslor.

Bejaka och bekräfta mig själv, allt är som det ska och se möjligheterna som finns där framför mina ögon.

Dags att kasta loss igen.......mot nya resmål



Guadeloupe, julen 2009


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar