tisdag 1 mars 2011

strö kärleksskimmer till alla människor jag möter....

Känner mig lycklig och fylld av en enormt kraftfull kärlek, dess energi är helt magisk och jag vill bara gå omkring och strö kärleksskimmer till alla människor jag möter....

med stoff av skimrande kärlek pudrar jag din väg och med mitt hjärtas låga tänder jag din låga....skimrande stoff och kärlekslågor fyller vår värld....

för varje dag blir vi fler och fler, mirakler sker och kärleken är

I feel happy and filled with a tremendously powerful love, its energy is quite magical and I would just walk around and sprinkle love shimmer to all the people I meet ....

with the stuff of shimmering love I will powder your way and with the flame in my heart I am lighting your flame .... shimmering stuff and love flames fill our world ....

the day we become more and more, miracles take place and love is

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar