onsdag 30 mars 2011

lev livet enkelt

Känner hur bekväm jag är och hur gärna jag vill dra till mig det goda, positiva, sköna, vackra, kärleksfulla och meningsfulla tingen i tillvaron. Förundras över all information som sveper över mig via facebook, bloggar, nyheter, tv, tidningar och annan media. Hur många olika personliga och andliga inriktningar finns det och det ser ut som nya tillkommer hela tiden. Hur ska man hinna med all den information och alla kurser man behöver för att hitta sig själv och hur ska man veta vad man ska välja.....?

För att inte tala om alla råd hur man ska marknadsföra sig via alla sociala medier och hur viktigt det är att synas, vara tillgänglig och ta plats och synas. Vissa är ju otroligt duktiga på att marknadsföra sig via sociala medier, de syns och hörs överallt och får vara experter på en massa olika områden genom att de har en hög och framträdande röst. Säkert en massa kunskap också :)

Känner själv att jag mest blir lite trött över denna synlighet och massiva flöde av information. Går ut i naturen och sätter mej under korkeken och reflekterar över hur jag mår, mina visioner och mål och vilka steg jag ska ta för att komma dit. Tar med mig papper och penna och mina akrylfärger och skapar lite. Njuter av livet, naturen och känslan att vara ett med allt.

En lugn dag i varandet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar