fredag 18 mars 2011

Förändringens vind börjar blåsa....

undrar vart den för mig denna gång....?
Ser tiden an med tillförsikt och spänning, pirrigt nyfiken över vad som ska hända. Har några affärsideer som har blivit så tydliga sen jag bestämt mig för att ge upp vissa andra. Det är faschinerande hur kreativiteten går igång när man bestämmer sig för att avsluta något och hur man känner att andra möjligheter helt plötsligt får utrymme att växa och ta form.

Sen gäller det att våga befinna sig i det okända, när man inte vet vad som ska ske eller hur det ska ske och inte falla tillbaka till det kända och trygga. Vetskapen att med tiden faller bitarna på plats om man följer sitt hjärtas röst och den gudomliga inspirationen

bär mig, led mig på min resa

1 kommentar:

  1. Hej Anita du skulle nog kunna starta ett kaffe Sokrates i stockholm?
    Kika på nätet hur dom gör i göteborg..

    SvaraRadera