söndag 20 mars 2011

Kreativa "drömdagar"

De senaste dagarna flödar kreativa ideer genom mig och helt plötsligt har jag tre tydliga affärsprojekt som jag vill driva samtidigt som jag hittat projekt och samarbetspartners för mitt hjälp till självhjälp projekt. Det ska bli så otroligt spännande att påbörja dessa. Vi börjar att skissa på en projektplan och sen får vi börja med ett projekt med en liten finansiering för att komma igång med det hela. Jag ser verkligen fram emot att få börja med detta projekt, att hjälpa andra till att hjälpa sig själva ligger mig varmt om  hjärtat. Hur allt skall fungera, varifrån vi ska få pengar till projekten och investeringar vet jag inte ännu men jag förlitar mig på om detta är något som jag ska ägna mig åt kommer det till mig framöver.

Under tiden fortsätter jag också med mitt pågående projekt att inspirera och stötta andra människor att hitta sina mål, drömmar, styrkor och drivkrafter så att de kan påbörja sin resa till sina drömmars mål. Det finns säkert många som redan vet vad de vill och vart de är på väg men kanske har de fastnat i ett tänk som gör att de inte ser att de är glada och lyckliga med vad de har och är och behöver kanske endast ändra på en tanke för att se klart.

Sen det sista projektet som finns där för att stimulera mitt behov av kreativitet och skapande och det får bara flyta på i den tid och takt det tar.

Med dessa tre olika verksamheter känner jag att mina passioner för kärlek, att hjälpa andra, bidra till en bättre värld och att skapa kommer att få blomma för fullt.

Härlig spännande och utmanade att påbörja utan att veta tydligt hur det ska bli men ändå så tydligt veta vad jag vill uppnå. Öppnar upp för inkomster som strömmar in till mig för att kunna få möjlighet att genomföra mina drömmar!

Nu fyller jag på inför resan och ser till att förråden är fyllda innan jag sätter seglen. Wohoo, here I come world!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar