torsdag 10 mars 2011

The new beginning.....

Känner en jag haft en paus i mitt resande. Känner att jag mera har landat, utvecklat mitt inre och fördjupat och grundat mig. Nu när det snart är dags att flytta från vår mysiga lilla lägenhet känner jag också hur nåt börjar vakna inom mig, pirrar av ivrig förväntan och hela jag blir mer öppen, vaken och alert.

När jag avslutade "Sinnersroboken" skrev jag om att jag kanske skulle komma tillbaka med nästa bok "The new beginning" och jag känner nu att det är dags att fullfölja den. Jag har redan börjat men då jag inte riktigt känt att det har skett så mycket har jag inte kommit igång på riktigt. Nu känner jag hur det bubblar inom mig och det finns en vetskap om att mycket kommer att hända inom den närmaste tiden och jag kommer att bli fullt upptagen med att leva livet samt att skriva ner allt som händet.

Kanske kommer jag att resa eller hitta ett fantastiskt boende, eller öppna upp för mera kunskaper som jag inte känner till just nu eller något annat som fortsätter att fylla mig med ett överflöd av kärlek, lycka, glädje och ekonomisk frihet.

Jag blev så glad och varm igår när jag mottog ett kärleksfullt e-kort från Maria som tackade för min bok "Med ljus och kärlek till alltet".

♥ Med ljus och kärlek till Maria ♥

Guadeloupe julen 2009

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar