fredag 5 augusti 2011

Sommartider

Äntligen har jag fått badat och simmat. Underbart skönt! Jag bara älskar att ligga i vattnet och flyta och låta mig omslutas och följa med i vattnets rörelser. Var till Kaanan badet med en väninna igår och solade och badade och jag insåg hur mycket jag längtat efter vatten :) Har planerat att jag ska simma några dagar i veckan och jag hoppas nu att jag ska komma igång med detta. Igår simmade jag säkert drygt 1000 meter längs med hela stranden och det kändes fantastiskt härligt.

Känner hur jag börjar att återhämta mig igen och att min energinivå fylls på mer och mer och också att jag också börjar längta efter att ta tag i mina projekt även om jag vet att jag behöver avsluta en del saker först.

Lugnt och stilla låter jag mig följa med i tidens gång och låter min kärlekslåga växa sig starkare och starkare samtidigt som jag fyller mig med alltets frid som ger mig tillit och lycka stor.














I sommarens ljusa tid du glädjen och kärleken är
kom med mig här i dans på sommarängens grönska
med blommors sköna prakt och rikedom
vi känner här den sanna kraft som vi alltid är

ditt inre du har din sanna källa som dig visar
vad som är rätt när du vet vad du ska följa
dess spröda röst blir stark och klar och ger dig allt
nu när du vet att lyssna på dess ljuva ton

Din vackra klang blir stark och klart vibrerande
i samklang med den vackra ton som alltet har
denna vackra melodi i harmoni med det som är
fyller allas hjärtan med kärlek och lyckan stor

Vi lyssnar, sjunger och dansar i dess ljuva toner
som fyller oss med glädjen att vara här och nu
Kom med oss nu vi spränger vallar och kraften
åter flödar på vår vackra jord ett himmelskt paradis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar