onsdag 3 augusti 2011

En tid för reflektion

Skrev igår om min resa som jag känner att jag vill göra och jag känner att om det  är det rätta för oss att göra så kommer det att bli så. Men under de kommande veckorna ska jag nu ägna mig åt att rensa, rensa och att rensa. I mina tankar, mitt agerande, mitt förflutna, mina relationer och bland mina prylar, papper och förråd. Det som jag inte vill ska finnas med på min nästa resa ska jag lämna kvar och helst också låta transformeras till ljus energi.

Mitt andra fokus ska vara att på alla sätt och vis hjälpa min son att hitta hans väg och hur han ska komma vidar med det som han ska göra. Det kommer att bli spännande och se om det leder till resan eller något annat.

Dessutom ska jag ägna tid åt att komma i bättre form, behöver verkligen få en bättre kondition och hälsa och se till att vara mer tid ute i naturen och att simma några gånger i veckan.

Förutom dessa beslut ska jag nu försöka att inta ta några stora beslut under kommande veckor utan bara invänta ny information samt att rensa bort det som inte ska följa med på min nästa resa.

Känns som att jag inte heller kommer att skriva så mycker här heller då jag ska försöka att minska ner på min datortid under dessa veckor. Vi får se vad som händer.

Tills nästa gång - Njut av livet och öppna upp ditt hjärta för kärleken


Delar också med mig av en länk som jag såg på facebook som handlar om en tjej som var så rädd för allt som nu har rest över USA på sin Harley Davidson nästan helt själv hela tiden.

Blir bara så inspirerad till att resa och samtidigt kombinera med ett insamlingsprojekt till Start making Difference.....får se vad som händer med denna tanke.....

"Linda Patterson was afraid to go to the market alone. She was full of fear about everything and everybody. She believed that life would never change. Right now she's traveling 7,000 miles across America, ALONE, on a Screamin' Eagle Fat Boy. Follow her story at her site: http://journeytochange.me/"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar