måndag 15 augusti 2011

Helande energier, förändrat medvetandetillstånd och fotboll

I helgen har jag varit på en otroligt spännande och utvecklande själsresekurs med Camilla Persson på Deva i Stockholm. Jag har under flera år varit nyfiken att gå denna kurs men har tidigare känt mig lite osäker på om jag ska våga gå den då jag tycker att det skulle kännas lite obehagligt att "lämna" kroppen. Men nu iallafall så hade den rädslan försvunnit så jag anmälde mig i sista stund då det plötsligt fanns två lediga platser.

Kursen var otroligt lärorik och med Camillas erfarenheter fick själsresor en ny innebörd för mig. När man hör en jordnära person med kloka värderingar prata om upplevelser som kan låta oerhört främmande för många så inser man att den verklighet vi känner till är bara en bråkdel av vad vi kan del av om vi bara börjar att utforska flera möjligheter inom oss själva.

För mig har det tagit många år att förändra min medvetandenivå och under dessa år har jag också fått uppleva sensationer som har gjort att jag inte annat kan göra än att veta att det finns mer än vad vi ser omkring oss. Tror att det är oerhört viktigt för oss människor att inse att vi behöver komma i mer kontakt med vårt inre samt med ett högre medvetande där vi kan både individuellt och kollektivt länka samman med oss själva, varandra och alltet.

Nu blev det ingen själsresa för egen del då jag var kvar i kroppen under alla övningar...haha. Men däremot så ger alltid dessa meditationsövningar nya möjligheter att öppna upp och känna av de andliga energier som vi omges av.

Dessutom fick jag också en healingsession av Camilla och den energiöverföring som skedde var fantastiskt kraftfull då jag kände hur hela min överkropp som av en massiv kraft trycktes bakåt mot den stol som jag satt på. Oerhört starka energier! Därefter fick jag healingen ovanför mina handflator och det var faschinerande att känna hur denna energiöverföring fick mina ögon att blinka i snabb takt. Det kändes som om jag på något sätt blev "uppdaterad", kanske en energihöjning, ja vad vet jag. Det lär väl visa sig så småningom vilka energier eller läkning som kommer att bli tillgänglig för mig nu.

Är du själv intresserad av att delta i en av Camillas kurser kan du hitta mera info här:

http://www.camillapersson.com/

Avslutade därefter den inspirerande och lärorika kurshelgen med att gå och titta på fotboll! Kan inte påminna mig om när jag sett en fotbollsmatch senast, det hör inte till vanligheterna. I allafall blev jag medbjuden av en av mina nya kontakter, fotbollsagenten, att titta på matchen DIF - Örebro. Tillsammans med honom och en av hans partners bänkade vi oss på Stadion och följde matchen. Nu är väl djurgården det enda lag som jag känner till något om samt också gärna vill ska vinna sina matcher. Men tyvärr så räckte de inte till igårkväll och förlorande med 0-2 och jag fick inte lyssna på deras segersång denna kväll. Men det var ändå riktigt kul att vara på plats och känna av stämningen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar