onsdag 10 augusti 2011

Skapa plats för det nya

Fortsätter min mentala rensning och tar bort negativ energi och fyller på med ny positiv. Har börjat med QiGong igen och blir påmind om vilken kraftfull metod det är för att frigöra och balansera energier. Förhoppningsvis löser den upp mina ömma muskler också så att jag kan påbörja min nya resa med en stark och frisk kropp :) Några meditiationsstunder per dag, yoga, träning, promenader och salsa så ska nog kroppen bli lite gladare också.

Inväntar under tiden ny information och nya insikter för att kunna påbörja min resa. Flyttar den sista augusti men vet fortfarande inte vad jag ska göra därefter. Fortsätter att ha tillit till att alla svar kommer när det är dags. Fortsätter med att rensa, rensa, rensa för att göra plats för allt det nya :)

Läs gärna mera om att gå vidare här i livet i denna blogg:

http://paulocoelhoblog.com/2010/12/31/closing-cycles-eng-espa-port/

"Stop being who you were, and change into who you are"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar