fredag 27 maj 2011

Boende

Känner tacksamhet över att befinna mig i ett oerhört positivt flöde. Under de senaste veckorna har det hänt så många positiva saker, nya människor, positiva besked, nya insikter och dessutom slipper jag att flytta ut på tisdag då projektet är försenat och jag kan bo kvar ett tag till. Känns oerhört skönt att inte behöva ta tag i en flytt just nu.Jag har verkligen känt att jag inte vill flytta just nu och det är lite märkligt att jag inte heller har oroat mig så mycket. Bokade mig på ett nytt korttidskontrakt i grannfastigheten och tänkte att det kunde ju vara skönt att inte behöva flytta så lång men sen igår var jag nummer 2 i kön och då kände jag mig lite, oj vad gör jag nu då. Men allt bara ordnade sig för mig och nu ska jag ägna några dagar att rensa upp i tankar, projekt och prylar.

Blir återigen så påmind om det värdefulla i att följa med i flödet istället för att försöka dämma upp eller få det att ta en annan väg. Tacksam att jag inte ägnat en massa energi till att oroa mig och återigen så tacksam över att jag får bo kvar ett tag till.

Och vad kommer nu härnäst?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar