fredag 12 juli 2013

min önskelista

 vad jag vill göra för att generera intäkter 
och samtidigt älska vad jag gör

* ett fritt och omväxlande arbete
* arbeta med och för människor, djur och natur
* göra vår värld till en bättre värld
* vara min egen chef och ha min egen verksamhet
* ha ett rörligt arbetet
* använda min kreativitet
* använda mina ord för att påverka min omgivning
* använda min röst för att påverka min omgivning
* sprida kärlek och glädje
* ge stöd och support
* ha ett rörligt och varierat arbete
* kunna arbeta både inomhus och utomhus
* arbeta i kreativa, vackra och dynamiska miljöer
* skapa skönhet
* hjälpsam
* vara spindeln i nätet
* leta möjligheter
* göra affärer, köpa och sälja, förmedla 
* internationellt som nationellt
*vara på resande fot
* arbeta mycket för att periodvis vara mycket ledig
* arbeta med projekt med min kärlek
* investera i vinstgivande projekt, fastigheter och företag
* bidra till en rättvisare och mer jämlik värld




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar