måndag 4 april 2011

mera drömmar

Resor är en av mina stora passioner, älskar att vara på väg mot nya ställen, träffa nya människor, kulturer och vyer. Känslan att bara färdas att vara på väg ger en oerhörd frihetskänsla för mig och ger ofantliga lärdomar.

Mina tre affärsprojekt som baseras på mina viktigaste värderingar och drömmar känner jag också en stark passion för. Att kunna vara den man är och samtidigt kunna leva den man är och få ge uttryck för detta i sitt arbete är sann lycka och glädje. Kan jag dessutom inspirera andra till att följa sin inre kraft, följa sina drömmar och skapa de liv som är deras fyllda av kärlek och lycka vore jag oändligt tacksam.

Frihet är också en stark drivkraft för mig och fyller mig också med passion för livet själv. Frihet att vara den man är, leva den man är och att veta och känna att man är livet.

Drömmer därför och är också nu och i framtiden ekonomiskt oberoende då jag investerar i mig själv och i fruktsamma projekt som ger avkastning tillbaka till mig så att jag fortsätter att leva det liv som är jag. Detta ger mig möjligheten också att kunna fortsätta leva mina drömmar och passioner samtidigt som jag också kan inspirera och hjälpa andra till att hjälpa sig själva.

Kärlek, Medkänsla, Passion, Lycka, Utveckling, Nyfikenhet, Frihet,Visdom, Vetskap,Trygghet, Tacksamhet, Ödmjukhet, Oändlighet, Evighet, Skapa, Kreativitet

Ekonomiskt frihet

Affärsprojekt, Resor, Investeringar

Skriva, måla, dansa, musik och sång

Strålande hälsa
Vetskapen om att oavsett vad som händer omkring mig har jag hittat min egen trygghet genom att vara den jag är och den villkorslösa kärleken som är min kraft.

Vilka drömmar, stora som små, har du?
Guadeloupe julen 2009


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar