torsdag 15 september 2011

Start Making Difference

Känner att nu är det dags att starta igång Start Making Difference och hur perfekt det kommer bli att börja med det nu i samband med vår resa. Jag känner för min egen del hur viktigt det är att jag verkligen bestämmer mig för att sätta igång här och nu! Jag ska välja ut några projekt som jag vill börja med att hjälpa till med och sedan får jag bygga därifrån. En förutsättning för att det ska fungera är ju att jag också får sponsorer och bidragsgivare, dels till projekten men också till hela verksamhetsideen.

Att börja smått och bygga vidare kommer att vara min början. Är så oerhört passionerad inför vetskapen att jag kan bidra till och förändra för andra människors välbefinnande och hela mitt hjärta sjunger och hela mitt väsen är fyllt av glädje. Jag vet inte vart detta projekt kommer att föra med sig men det jag vet är att hela mitt inre gläds över tanken på att äntligen få börja med denna dröm som så länge funnits hos mig.

                                              Start Making Difference
                                                     Earthville AB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar