lördag 10 september 2011

Avslut och förberedelser

Fick några extra veckor på mig att tömma lägenheten då vi nu får bo kvar till sista september. Skönt med lite extra tid även om jag tänker börja att flytta iväg våra tillhörigheter till ett förråd så fort som möjligt så att jag kan använda tiden till att förbereda "Resan".

Som allt ser ut nu kommer jag och min son att påbörja vår resa i oktober eller november. Han har ett körkort som ska klaras av innan vi kan komma iväg och vi behöver denna tid till att hinna planera och förbereda allt.

Då jag ska kombinera resan med mitt Start Making Difference projekt behöver jag också tid att tänka till hur jag ska göra med denna ide. Jag har en vision att använda resan till att dra igång projektet och under resans gång både dra in pengar samt att hitta självhjälpsprojekt som jag kan börja med. Kanske kan jag också erbjuda healing eller samtal i någon form också. Låter allt vara öppet och se vilka ideer som jag får.

Den resplan som jag utgår ifrån nu är en dröm som jag haft sedan jag var liten och den är nog för de flesta andra kanske inte det första sättet man väljer att resa på. Men det är ändå väldigt många som gör det och jag hoppas på att komma i kontakt med andra under resans gång. Är helt övertygad om att allt kommer till mig om hur jag ska resa och det som behövs för att komma iväg.

Känner mig otroligt glad, lycklig,och förväntansfull över att ha tagit detta beslut. Det ska bli oerhört spännande att se vad detta kommer att leda till.Den tacksamhet jag känner över att ha fått denna möjlighet är stor. Tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar