tisdag 1 februari 2011

livets skiften

under de senaste dagarna har min kropp varit fylld av en otrolig energi, känns som varje cell har vaknat till liv och vibrerar av lust och glädje :) Känns som om mitt inre springer före mig och hittar på en massa saker som det är dags att göra nu. Försöker att fokusera på det som behöver göras och börjar skriva listor för att komma ihåg alla mina kreativa ideer som sprutar fram. Känner att Kamprads miljarder fick mig att komma igång med mitt projekt, Start Making Difference och har några ideer om hur jag ska börja och behöver också tänka till på hur jag ska dra in pengar till detta. Spännande!

En nära väns mamma gick bort igår, strax under 70 år och jag känner med honom. Kommer ihåg när jag själv fick beskedet, läste på bloggen om vad jag skrev då och den närhet och kärlek som tidigt sköljde över mig vid denna tid var en otroligt stor gåva för mig att orka igenom denna svåra tid. Jag hoppas och ber att min vän också får tillgång till detta och kan i denna svåra tid ändå känna denna värme och kärlek som alltid finns för oss....

Rest in peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar