onsdag 16 februari 2011

Kärlek och passion

det bubblar i mig av känslor, pirrande energier som bara väntar på att få komma fram, puffar på mej och ber mig öppna upp för allt kreativt, att släppa taget och ge uttryck för allt som finns inom mig. Kärlek och passion till kärleken själv, till livet och till en visshet om att det finns något som är så stort och magiskt och bara väntar på att jag ska se.

Något som drar och lockar mig, som får mig att öppna upp mina sinnen ännu mera för att försöka få svar på vad det är. Känns som busande skrattande barn som leker titt ut med mig, de skrattar och busar och jag anar dess närhet men är inte där ännu.

Känner mig lycklig och fylld av en enormt kraftfull kärlek, dess energi är helt magisk och jag vill bara gå omkring och strö kärleksskimmer till alla människor jag möter....med stoff av skimrande kärlek pudrar jag din väg och med mitt hjärtas låga tänder jag din låga......skimrande stoff och kärlekslågor fyller vår värld....för varje dag blir vi fler och fler, mirakler sker och kärleken är


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar