söndag 31 oktober 2010


Hjälp mig att vara stark och kärleksfull i denna svåra stund. Låt mig öppna upp för alltets allomfattande kraft och ge mig den styrka och kärlek jag behöver för mig själv och till andra.
Led mig, fyll mitt hjärta med kärlek. Låt mig släppa sorgen och leva i livets flöde med allt vad det innebär, såväl glädje som sorg.
Låt mina sår få läkas och fyllas med alltets läkande kärlek. Låt denna helande kärlek läka min älskade familj och mina nära och kära.
Tack älskade mamma för allt i detta liv……nu blir vår kärlek och närhet ännu större
Tack för att du hörde mig och stillade min sorg och smärta. Den kärlek och närhet jag fylldes av är stor och stark. Jag är glad och tacksam över att jag har hittat denna skatt och möjlighet till närhet med alltets stora kraft.
Älskade mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar