onsdag 27 oktober 2010

En ny härlig vacker dag

ser ut över takåsarna och de rosa vackra molnen ovanför, vilken härlig morgon! Vad väntar denna dag? Vilka möten ska ske, vilka upptäckter och insikter ska komma ifrån denna dag? Vet att jag idag kommer att hamna i en situation som jag känner mig både pirrigt förväntansfull inför men ändå smått nervös.....

Jag ber om att det bästa ska komma till mig och att jag kommer att få allt gott ifrån denna händelse och att det kommer att skänka mig och andra stor glädje. Släpp oron och fokusera på det positiva, allt kommer att gå bra det finns inget att oroa sig för. Kärleken är stor och mäktig. Passionen är het och kraftfull.

 Använd dess kraft till att hitta din väg och låt dig fyllas av dess energi, låt inspirationen flöda och ta de nya steg som ska tas på din resa till ditt liv som är du.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar