tisdag 26 oktober 2010

Att fånga dagen



Jag är oerhört glad och tacksam över att jag har möjlighet att kunna använda min tid väldigt fritt för tillfället. Idag har jag varit ute på en lååång promenad på Gärdet och Djurgården och njutit av de vackra färgerna och en strålande höstdag med sol från en klarblå himmel. Tänkte på hur fridfullt mitt liv är för tillfället, inga energitjuvar eller andra obehagliga situationer som tar min kraft och energi. Det finns fortfarande saker som jag önskar ska bli annorlunda men jag känner djup frid och lycka över det som är.

Jag tackar livet som gett mig så mycket, stärkt mig i motgångar och fått mig att hitta kärleken till mig själv och till alltet. Sann lycka.

Det har inte varit en lätt resa att komma hit men när man väl har hittat denna inre skattgömma är det värt alla sorger och förluster.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar