söndag 17 oktober 2010

en höstdag......


Hur tänker du leva din dag idag?

Solen skiner in på mig genom fönstret och höstlöven lyser med sina klara färger på trädet utanför. De allra rödaste bladen har redan singlat ner på gården men fortfarande är det mycket färg kvar.

Känner att jag själv också vill införa lite mer färg i mitt liv här i höst. Kanske lysa ikapp med höstfärgerna? Då jag under de senaste åren lämnat bakom mig mycket av mitt tidigare liv både materiellt och känslomässigt känns det som det är dags med en ny out look. Behöver nog ut i butikerna och känna in lite vad som passar mig.

Men först idag ska jag fortsätta att ta hand om hemmet då det också behöver ett lyft. Behöver lite lampor för att lysa upp tillvaron och lite nya färger!

Sen ropar min kropp efter lite omsorg så det får bli ett lugn yogapass för mina ömma spända muskler och sen en härligt lång promenad i denna härliga hösttid! Få njuta av alla vackra färger och känna solens livgivande kraft värma en luft som blir svalare och svalare......


Lite av hur jag öppnar upp för denna härliga dag fylld av glädje och kärlek till alla......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar