söndag 15 april 2012

Drömmar

Oj så förkyld jag blev med en infektion i nedre löftrören, hostar och bubblar långt ner men fick Bricanyl så det lindrar och öppnar upp igen. Hoppas verkligen det går över snabbt snabbt för jag har massor med energi men inte tillräckligt pigg för att använda mig av den. Igår snöade det mest hela dagen och snön ligger fortfarande kvar på tak och på gården. Brr våren låter vänta på sig i år. Önskar verkligen jag varit i Västafrika istället för här men det är tydligen inte rätt timing för mig.

Är säker på att mina resor kommer när det är dags så jag får fokusera på annat som jag ska göra här hemma. Har känt under flera månader att det har varit stopp i flödet på alla sätt och vis men nu är det dags att ta nya tag och börja agera.

Hur sätter jag igång mitt liv igen nu efter denna tid i ide?

Projekt business är på gång och ska igångsättas de närmaste veckorna.

Projekt musik där behöver jag bestämma vilken dikt/melodi jag ska börja med och om jag ska ta hjälp av någon eller göra det själv.

Projekt Start Making Difference där behöver jag ta ett beslut om vilka projekt jag ska börja med och börja skaffa sponsorer och göra klar hemsidan. Bokslut och årsredovisning och möte med revisor.

Projekt hemma vilket innebär att göra klart mina målningsprojekt och köpa säng!

Projekt ekonomi vilket innebär att göra bokslut och deklarera, moms och gå igenom mina kostnader.

Projekt finanser där jag skapar nya möjligheter för ett inkomstflöde där jag öppnar upp för nya kreativa lösningar samt att skapa flera business projekt med min kärlek.

Projekt hemma att organisera och se till att alla tar ansvar för sina liv och åtaganden.

Projekt hälsa att först och främst bli frisk igen. Har under de senaste vintrarna ätit D-vitamin och har inte haft så besvärliga förkylningar men denna vinter har jag helt glömt bort att ta dem så jag ska gå och kmöpa mig en burk idag. Så fort som möjligt när jag är frisk igen behöver jag sätta igång och träna för att få en stark och glad rygg.

Hur ser då mina drömmar ut nu?
Att få fortsätta vara ekonomiskt oberoende och att fullfölja mina drömmar.
Kunna fortsätta att dela och utveckla min relation till min älskade kärlek. Den är stor, vacker, sann och för evig. Kunna stärka min hälsa och ha kraft och tillit till både min kropp, själ och ande.
Mina barn, jag själv och min kärlek är lyckliga och lever våra drömmar med starka friska kroppar och själar.

Vill ha möjligheten att kunna bo i flera länder med min kärlek och där mina barn kan komma och bo med oss när det passar dem. Lägenheten här i Stockholm är en hemmabas men dessutom ha flera platser att bo och verka ifrån. Känner också att mina business projekt skulle kunna göra det möjligt och hur rätt det skulle vara för mig att få denna flexibilitet i boendet och i arbetet.  Längtar så efter att kunna skapa denna möjlighet då det känns så rätt för mig.

En annan stark passion just nu är att göra klar skivan med mina dikter och någonting inifrån driver mig så starkt att fortsätta med detta. Dessutom att få fortsätta på den kreativa vägen och skapa texter, bilder och musik är en stor dröm.

Nästa passion är min vilja att kunna dela med mig och få flera att ta del av den villkorslösa kärleken och väntar endast på att inspirationen kommer och visar mig hur det ska gå till.

En annan passion som jag har och haft under en längre tid är denna inre drivkraft att söka efter mer andlig utveckling då jag känner så oerhört starkt att det finns något mera att upptäcka och som man inte får ifrån den kunskap som redan finns utan det är något som jag behöver hitta till. Något som redan finns men som jag behöver öppna upp för. Jag har ingen aningen om vad det kan vara men jag vet att jag behöver låta mig föras dit på ett eller annat sätt. Denna drivkraft som också har varit den som tagit mig hit där jag är nu har jag en sådan oerhörd tilltro till och jag har kapitulerat för dess skönhet och kraft. Här är allt möjligt om man låter det vara så.

Här fortsätter jag att vara den jag är, att ha fortsatt tillit, låta den villkorslösa kärleken sprida sig, öppna upp ännu mer för den sanna kärleken och kärleken till min älskade och att ha fortsatt tillit till att alltet förser mig med allt det jag behöver.

Jag fortsätter på den inslagna vägen mot mina visioner utan säkerheter förutom min starka tilltro att följa min inre kraft och alltets närvaro.

Jag ber om kraft och styrka att skapa det som skapas ska och se vad som ska ses och genom detta skapa ett överflöd av kärlek, lycka och frihet.

Sången och Dansen av Carl Eldh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar