tisdag 17 april 2012

Nytt kapitel

Dags att skapa en stor förändring i mitt liv: Börjar med ett uppehåll i mitt bloggande och ska framöver inte lägga så mycket tid på datorn överhuvudtaget. Nu ska jag ut och se världen och ta för mig av allt som finns i livet. Känner att nu har jag har jag lagt en fas bakom mig och nu är det dags för nästa steg. Inser hur mycket gammalt som fortfarande spökar i mina relationer och jag blir bara så trött på mig själv och att se alla dessa gamla spöken. Nu är det nog med det som varit. Bort med alla rädslor, tvivel och egots alla försök att begränsa mig. Förstår inte vad som håller mig tillbaka och jag behöver inte heller veta det för jag struntar faktiskt i det.  Jag är trött på att vänta på att bli uppbjuden och bjuder upp istället.

Fjärilen har äntligen lämnat puppan och här i nuet låter den solens värme smeka dess vingar som skimrar i regnbågens alla färger där den fladdrar fram i glädje över denna vackra plats vår jord är. Nu är det dags att låta världen ta del av dess skönhet och samtidigt ta del av den skönhet som vår värld är.

Fruktbarhetens tid är här - magiska tider väntar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar