torsdag 26 april 2012

Den villkorslösa kärleken

från den 18 april

Den villkorslösa kärlekens kraft som ger mig styrkan att vara sann och ge kärlek till allt och alla

Den villkorslösa kärleken som ger mig tillgång till alltet och i föreningen är jag ett med allt och alla

Den villkorslösa kärleken som ger mig kraft och mod att möta mina rädslor och att släppa taget och att vara fri

Den villkorslösa kärleken som fyller min själ och helar en frusen värld och fyller den med kärlekens gåvor

I den sanna kärleken jag vilar
I vetskap om att allt är som det ska
Här är allt möjligt och frid råder

Jag är kärlek, hopp och tro
Jag är vishetens källa
Jag är fruktbarhetens gudinna och jag dricker ur ymnighetens horn

Kärleken följer mig och
andas genom mig från mig
till dig i universums
djupa rymd

Min kärlek är efter denna dag ännu större
mera sann
och verklig

Vilken kraft den har
Vilken gåva stor att möta den
Kärleksljus och kärlekskraft


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar