torsdag 23 februari 2012

Valfri donation för coaching

Har ändrat min prissättning för coaching/vägledning och healing och erbjuder nu att ni donerar efter er egen förmåga. Jag vill kunna dela med mig av mina förmågor utan att kostnaden ska vara avgörande för att om någon ska ha råd eller inte och därmed väljer ni själva vad ni vill donera efter sessionen.  Vill också med detta utmana konsten att ge och ta emot samt att utforska min tilltro till att  "Överflödslagen" - ge utan att kräva något tillbaka och att allt finns i överflöd fungerar!

"Pay It Forward If someone does you a favour or makes you a generous gift, you need not repay them directly. You may agree, instead, just to be similarly kind towards someone else when you can"

läs gärna mer på min hemsida:
www.illuminateyourlife.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar