onsdag 7 mars 2012

vara sann

Under den senaste tiden har jag fått kommentaren att vänner eller andra som jag träffat på tycker att jag är modig som lever det liv som jag gör. Jag känner själv att jag det inte har med mod direkt att göra utan att det finns helt enkelt inget annat val för mig än att följa min inre röst hur obekvämt och riskfyllt det än verkar vara. Har under så många år nu levt med en övertygelse att det finns ett annat sätt att leva våra liv här på jorden men det kräver också att vi vågar,där kommer modet in, följa denna väg då det inte finns några verkliga bevis på att det är möjligt att uppnå denna kunskap förrän du själv känner och förstår den kraft som finns när du fullständigt kapitulerar inför den. Kärlek, kunskap, visdom, lycka och ett överflöd av det du önskar dig.

Har känt under en längre tid att jag söker efter en öppning, ett nyckehål för min nyckel så att jag kan öppna porten till alltets kunskap, källan till vårt ursprung och där vi tillsammans skapar allt det som är. För att komma dit finns ingen annan väg än att fortsätta följa min inre röst som fortsätter mig att ta denna outforskade väg. Jag har bestämt att jag fortsätter på min inslagna väg, fortsätter att skriva, måla samt att påbörja att skapa musik, fortsätter min affärsverksamhet med min älskade och ber universum om att försörja mig så att jag kan fortsätta på denna väg.

Jag är tacksam för att jag vaknade upp och att jag har fått möjligheten att leva det liv som är jag. Långsamt långsamt släpper alla bojor och jag är fri att leva igen utan att begränsas av denna världs restriktioner och förtryck.

Som en fågel svävar jag högt i skyn
luften under mina vingar sveper mig fram
i den klarblå himlens djupa rymd

Frihetens längtan har fört mig hit
och jag en själens ängel är igen
med kraft att visa ljusets väg

Med fågelsången fylls din värld
av tonens kraft du lyckan bär
i solens varma sken du kärlek är

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar