onsdag 28 mars 2012

Imagination freedom and love

Känner mig fri som en fågel, stark som ett lejon och med kärlekens passion som flödar genom mig låter jag mitt liv skapas genom min fantasi och kreativitet. Tacksam för att livet har låtit mig lära mig allt detta och vet att jag i detta nya medvetandetillstånd kan skapa vad jag önskar genom livet självt. Här är allt möjligt och äntligen förstår jag dess sanna kraft. I denna vetskap är det dags att nu gå vidare.

Med denna kraft- och kunskapskälla blir livet ett tillstånd av magi
allt du önskar kan du få.
Med kärleken som din kraftkälla allt är ditt
allt är evigt.
I kärlekens rus du alltid lyckan har, är och ger.

Med frihetens vingar du nu svävar högt i skyn
vinden smeker din kind
i kärlekens hav du dyker
dess klara varma vatten omsluter din kropp
solens strålar värmer dig
i strandens varma sand du nu vilar
ditt hjärta rent klart
starkt och fyllt av kärlekens eviga eld

I detta nu alltet börjar
allt du önskar ska du få i tidens ett vi är
här vi skapar det som vilar i ett hjärta stort i själens boning är
vi detta liv ett blommas frö har växt sig starkt i detta nu hon är
en vishetens gudinna här nu bor att åter stråla på vår jord

en magisk röst här viskar ett kärleksord
allt blir ditt
att hitta skatter i ditt inre att visa kärleksordets kraft på nytt
i detta nu är ljuset åter att skapa kärlek i vår tid
vi nu ger dig gåvan stor att skapa allt du önskar skapa

Jag tackar för allt det goda hjärtats sanna kraft min vishet
min kärlek stor mig visat denna väg i detta liv
här och nu jag skapar fridens tempel för oss alla
att minnas vad vi glömt
att se vad vi kan skapa
att höra det som höras ska
att älska och att älskas i detta tidevarv är stort

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar