måndag 5 augusti 2013

att vakna upp igen

denna helg har jag blinkat förvånat när jag vaknade igen och inser att jag varit lost in space för väldigt lång tid. När jag åter hittat min källa och friden och stillheten fyller min själ och mina tankar stillas och alltet bara är och fyller mig med ljus och kärlek, förstår jag att jag hittat mig själv igen.

Under detta år har tankarna mer och mer börjat att ta över mitt liv, men då jag periodvis fortfarande återkopplat till källan har jag nog inte riktigt förstått hur mycket vilse jag har varit. Nu när jag hittat mig själv igen så inser jag klart och tydligt hur jag famlat omkring i en osynlig dimma, vilsen och orolig. Inget yttre har ändrats men i min själ kan jag återigen känna denna frid av nåden stor. Jag är tacksam.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar