tisdag 2 november 2010

så oförutsägbart livet är

sen jag började att skriva på bloggen har det handlat om kärlek...den kärlek som ÄR och fyller oss och låter oss uppfyllas av dess kraft. Den är så stor och mäktig. När nu min älskade mamma hastigt och oväntat lämnat oss tog sorgen och smärtan över. Jag kände mig vilsen och övergiven och ropade efter dig....Den stora närhet och kärlek som åter sköljde över mig och som lindrade min sorg och smärta är stor och jag är så tacksam att du hörde mig.


Alla rädslor är borta, alla tvivel lika så....hur skulle jag kunna vara rädd nåt mer när jag vet att du finns här bredvid och skänker oss kärlek och kraft att gå vidare med vad som behöver göras i våra liv. Jag förnimmer dig och kan känna din kärlek som en smeksam vind och värme och frid i mitt hjärta. Dess milda lugn sveper över mig och ger mig åter trygghet och styrka. En smärtsam tid fylls med kärlek och mörkret skall övergå till ljus.


Ditt liv som du ägnat att hjälpa andra, den energi och kraft du gett till andra bär jag med mig och jag skall låta den vara en drivkraft och förebild när jag går vidare med "Start Making Difference Earthville AB" och låta dig vara min förebild till att hjälpa och skapa en förändring för andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar